Kızım kucağımda otururken aniden su gibi kustu 3 kere arka arkaya ama herhangi bi halsizliği rahatsızlığı ateşi ishali yok bayramdan bu yana dışarı msiafielik gelen giden olmadı kızımla evdeydik sürekli soğuk birşey vermedim farklı bir yemek vermedim her zaman ki kahvaltısını yaptı uyudu uyandı oldu bi duş aldırdım şuan iyi
bu durumu yaşayan oldu mu normal mi anormal mi
doktora gitmelimiyim hemen bilemedim
ve ne vermeliyim ona ne vermemeliyim önerilerinizi bekliyorum eşimde burda değil tatilde kızım için tatile bile gitmedim napacam bilemedim