zynn kullanıp memnun kalanlar vardır muhakkak, bir ara ben de almaya niyetlendim ‘bu çocuk aç’ kitabını, sonra yorumlara baktım gerek yokmuş diyenler çoktu ve vazgeçtim. Bunun yanı sıra bebeklerimiz önlerine saray mutfağını da sersek yemek istemedikleri zaman yemiyorlar. 3 sebzeyle yarım saat uğraştığım çorbadan 2 kaşık yediremeden döktüğüm çok oldu, o yüzden kitaptaki tarifleri bir heves yaparım yine yemez diye de sonradan gerek duymadım