Kızlar 6 ay 1 haftalık kızım var. 6. Aya girdiğimizden beri devamlı ağlıyor. Oysaki güleç ve sakin bir bebekti. Şimdi her şey ağlamaya bir sebep. Çok yoruldum. Uykuya da gecmek ayrı işkence oldu. Cok direniyor. Gece 4 5 defa uyanmaya başladı. Normalde bazen hiç bazen de 1 defa uyanırdı. Dişe ait hiç bir bulgu yok. Damak şişmesi ateş ishal salya vs gibi. Atak mı nedir bu? 4.ayda böyle bir şey görmedim ben 🤷♀️🤷♀️