sariKizim_akKizim 100*120 ince bir halım var kızlar altı naylon noktalı. Yıkanır mı? Yıkanırsa kaç derece ? kaçta sıkılıyor? hangi programda yıkanıyor ?
limonlukarpuzzz sariKizim_akKizim ben yikiyorum 40 derecede 600′de sıktırıyorum pamukluda yikiyorum :)
Koala06 sariKizim_akKizim 40 derece 600 devirde yumuşatıcı kullanmadan yıkıyorum pamuklu programda yıkıyorum
Masalim9 sariKizim_akKizim ben hep makinede yıkıyorm halılarımin hepsi ince halı olduğu için sıkıntı olmuyor hatta benim yıkadığımdan daha iyi yıkıyor 😊
Splash-Splash-Love sariKizim_akKizim Altı kalkan halı tipleri var incelerde. Eğer onlar gibi ise 40ta normal altı sert olanlarda ise 60 derecede yıkıyorum. Program olarak kirli olmasona bağlı çok kirli ise pamukluda, orta ise sentetiklide yıkıyorum 😂😂😂