Tahannesi25 eğerki çok böle kıvrılırsa gaz sıkışması olmuştur hergün düzenli kakasını yapıp yapamıyorsa şuan gazdandır benim ilk bebeğim 2 bucuk aylık şuan tecrübeyle öğrendim. Sana tavsiyem çok sancısı olursa yapabilirsen eğer yavaş yavaş poposuna kulak çöpü zeytinyağına sürüp posuna sok hafifçe acıtmadan gazını çıkartmaya yardım edersen sıkışan gazla kakadını yapar ben bir kaç kere yaptım doktorum önerdi kaç kere öle boşalttı gazdan sıkışmıştı çok acı cekiyordu