Merhaba anneler, size bir şey danışmak istiyorum. 9,5 ay önce doğum yaptım. İlk adetim Ocak ayının sonunda oldu, o dönem ciddi bir meme reddi yaşamıştım, meme reddini aştım ve sonrasında bir daha adet olmadım. Bu ay 4 gün önce adet olur gibi oldum. Böyle adet bitiminde koyu tortulu bir kısım olur ya, o şekilde gelmeye başladı. Adet oluyorum sandım ama o kanama şekline hiç geçmedi. Bu gün 4. Gün, duş almalarıma rağmen aynı şekilde geliyor. Çok az ve adet bitimi gibi. Benim gibi olan oldu mu? Bu durum normal mi? Bilginiz var mı?