Meryycan Benim ertesi gün yan etki başladı sabahtan çok kötüydüm bir ara iyi hissettim dışarı çıktık yeşillik bir yer var orda kızımla falan oynadım çok hasta psikolojisine girmek istemedim akşam üstü tekrar başladı ağrılarım yatmadan önce parol içtim uyandığımda bir şeyim kalmamıştı. Sadece eklem ağrısı ve çok hafif bulantım oldu