PembeAda Kızlar 4ay 10 günlük olduk alerjimiz var neocate vermeyi çalışıyorum ama imkansız kesinlikle yutmuyor , vanilya şurubunu da hiç sevmedi pekmezi de . Sizler nasıl veriyorsunuz
Ozge_AyazEfee PembeAda pekmez ve vanilya şurubu haricinde nasıl Bi yol izlenir bilemedim 😞 ben ilk Bi kaç gün pekmez le vermiştim daha sonra sadeye alışmıştı. Dr a söyleseniz, belki tadı daha iyi olan Bi mama vardır
Mervea Sumeyyee alerjili çocukların özel maması alamadıkları besinleri mamadan karşılasınlar diye veriliyor
Sumeyyee Mervea aa öylemi bizde de var alerji ama böyle bişey söylemedi bana doktor diyet yapıyorum ben sadece
Mervea Sumeyyee bende diyet yapmıyorum bizede ek gıdaya geçince verdi doktor gün bir iki kere biberon şeklinde geriyorum ek gıdalarına koyuyorum emziriyorsanız şuan ondan vermemiş olabilir