Damalakkoo A101 e geleni ilk yeğenim için ablama almıştık onu büyüttü ikincisi oldu onu da büyyüttü şimdi kızıma kullanıyorum hala sapasağlam şimdi ikinci yolda ona da kullanıcaz nasipse 😅 bu arada yeğenim 7 yaşında 7 senedir gayet iyi durumda 👍 diğerleri gereksiz pahalı