ipekk05 aynısı benimde başıma geldi tam 3 ay çektim kullanmadım krem kalmadı gitmediğim doktorda bı gün kızım rahatsızlandı misafir olarak gittiğim yerde doktora gittik orda kızımin boğazları icin enfeksiyon dedi bende göğüslerimi gösterdim sebebi olabilir mi diye sebep olmayacağıni söyledi bana bacoderm canesten ve birde mavi hametan yazdı üçünü karistrip günde 1 kere sur daha sonra bebeği emzirmeden güzelce yika dedi daha sonra günde iki kez de bacoderm ve hametani karıştırıp sur ve güzelce yika dedi Allah razı olsun iyi ki gitmişim ağlıyordum açıdan sütyen takamiyordum bı deneyin bana iyi oldu inşallah şizede olur birde ağrı olabicegini o yüzden de parol iç dedi