Merhaba sevgili anneler..
7 ay 2 günlük bir kızım var. Bizim sıkıntımız beslenme 😓 Şöyle ki ek gıdaya zamanında geçtik tadımlarımız çok güzel geçti kaşık kaşık yiyordu fakat sonra birden soğudu kesinlikle yemiyor şimdi de coronaya yakalandık hasta olduğu için iştahsız yani muhtemelen artık negatif olduk iyiyiz de ama iştahsızlık hala devam.. Sütüm var ama eskisi kadar dolu dolu değil ve 15-20 gün sonra ise başlıyorum işe başlamadan bir düzen oturtmam lazım. Süt sağma şansım olmuyor sürekli emmek istiyor ancak ise başlayınca sağacagim. Sma ve Bebelac Gold denedim ikisini de içmedi, arı kaşık maması denedim 1 kaşıktan fazla yemiyor. Hiçbir şeyden 1 kaşıktan fazla yemiyor, mama içmiyor. Ne yapacağımı bilemiyorum..
Sorum şu;
Benim bebeğim de yemiyordu şu mamayı aldım içti ya da şu tarifi yaptım yedi dediğiniz birşey var mı? Fikirlerinizi bekliyorum. Çok sağolun. 🌷