liyamira hunilimomm gögsümü yalancı meme niyetine kullanıyor bu sebeble sürekli emdiği için fazlasınıda çıkartıyor çok kusması oluyor
merveasya0806 Aynı durumu yaşadım asla almadı 2 ay boyunca uğraştım pes etme en son Philips avent emzik aldım onuda ağzından itti o ittikçe verdim😂 suan cok çok ağzında emiyor . Ama ben sadece uykuya geçerken veriyorum gün içinde birde hıysuzlanınca
Zala liyamira mrb diğer 2 çocuğum emzik tutmuştu ama bu son numaram çok fena ne emzik aldıysam tutmadı avent chicco nuk yok 4 aylığız öğürüyo. Sorun bebeklerde değil aslında 13 yıl önceki 10 yıl önceki emziklerle şimdikiler çok farklı eskiden 2 çocuğumda chicconun kauçuk emziğini vermiştim. Ama artık o emziklerden yok şimdiki silikon sert ve uçları çok büyük. Çok aradım ona benzer emzik ama yok tutturmuşlar bi avent alakası yok
Si_se_ta_be liyamira Benim de 11 günlük bibs marka almıştım ama almıyor bazen alıyor ama genelde hiç emmiyor . Başka bir marka deneyeceğim. Siz başka bir emzik denediniz mi belki sizin aldığınız emzigi ememiyordur.
liyamira Si_se_ta_be benm sıradan bir marka ben markalara çok takılmıyorum emzik emziktir bence bi fark olacağını sanmıyorum