[silindi] fatosd36 mamajonun alıştırma bardağı akıtmıyor, 6 ay için uygun mu bilmiyorum Bn 8 ayda aldım öncesinde biberon la su verdim.
1ana1bebe Woody ek gıda doneminde suyu neyle verdiniz, alıştırma bardağı 6 aylık için akışı hızlı değil mi
Woody 1ana1bebe evet avent aldım ilk. Onu sevmedi ama. Sonra nuk Magic cup aldım. Hala onla içiyor ç15 aylık. Bardagı da çok rahat kullanıyor. Ben dökmesin diye sulugunu hep ortada bırakıyorum😀Suluk şekil itibariyle bardaga geçişi kolaylaştırıyor.
1ana1bebe Woody nuk baya bardak gibi kapağı sayesinde çok su gelmiyor sanırım, bakayım bunada çok sağolun 🌼