canım analar bi kaç gün sonra 2. Ay aşılarımızı olcaz ama benim düşündükçe panik atağım nüksediyor, nefes alamıyorum. 3 aşı birden bu çocuk ağla ağla ben nasıl dayancam. Alaaam yazarken bile göğsüm sıkışıyor.
nasıl yapıyorlar 3 aşıyo, arada es veriyorlar mı, çat çat çat ardarda mı yapıyorlar 😔