Prenseslinam en sürekli yakıyordum bir ara.ceviz kabuğu ve yapraklarını kurutup onu suyla kaynatarak normal kınayı onun suyuyla karıştırıp öyle yakıyordum .hem saça canlılık hem de renk olarak güzel renk ortaya çıkıyordu.biraz da zeytinyağı koyuyordum