Eylülde 3 yaşına girecek kızım sürekli aglıyor bagırıyor istedigi olmayınca aşırı huysuzlaşıyor. Bayramda burnumdan getirdi o kadar milletin içinde telefon istiyorum iste aglaya aglaya kendini harap etti titrete titreye ugundu
nasıl konusacagıımı nasıl davranacagımı bilmiyorum nasıl konusacagımı bilmiyorım nasıl düzelecek bilmiyorum bi yardım edin lütfen