Cigdemce valla 10 aylik kizim hep ictim kahve birde duble bardak gunde 2 kez yoksa basim agriyor 1 gun icmesem ölüyorum bas agrisindan hamileyken 1 kucuk fincan iciyordum sadece zaten spinal sezeryan oldu dogumum sezeryan sonrasi doktorlarimda icirtmisti bardak bardak hatta o yuzden bayram bile etmistim zaten kolik bir bebekti kizim o donem kahveyi bile kesmistim herseye dikkat etmistim yine degisen birsey olmadi bende artik eski duzenimdeki sekil iciyorum kahvemi