Merhaba anneler ,
Kızım 5 aylık iki gündür ne gündüz ne gece hiç durmadan aglıyo resmen aglarken nefesi kesilecek kadar 🙄 dün aksam doktora götürdüm üst dişleri cıkacak ondan huzursuz dedi. Bu kadar asırı sancılı olması cok yordu onu da beni de. Bu durumu yasayan ya da önerisi olan var mı 🤦♀️