Minikkusuumm 5 buçuk aylık bebeğimi 3 aylıktan beri banyoda yıkıyorum sürekli küvetten kaçıyodu ee haliyle banyoda kucağımda yıkıyorum banyoya bende günde 2 3 kere girmiş oluyorum yokmu bugün daha pratik bi yolu
elif_07 Minikkusuumm ben bazen banyo oturanında yıkıyorum. Nasıl anlatayım şimdi. Oturması için plastik şeyler var ya iki ayağını sokuyosun. Önü de kapalı altında zemine yapışan şeyler var. Ona oturtup yaptırıyorum.
Duyghu35 Minikkusuumm bi videoda görmüştüm mama sandalyesine koyup yıkıyordu bebeği. Sizin bebeğiniz de artık oturmaya geçiyordur. İkeanın mama sandalyeleri gibi bişey alırsanız ( oturma kısmı da plastik kumaş değil yani) orda oturtarak rahatça yıkayabilirsiniz
GiybetReis Minikkusuumm bizim lavabomuz geniş ve oval şeklinde. Lavaboyu temizliyorum havlu koyup lavabonun altında yıkıyorum yalnızken. Eşim evdeyse küvette yıkıyoruz.
Semaozguler Minikkusuumm Valla ben kızım o yaştayken banyoya yere oturuyordm.kucagıma yüz üstü yatırıyordum.bir elimle kulagını kapatıp bir elimle yıkıyordum.gayette rahat oluyordu
kirlibeyazkedi Ben bir elimle tutup diğer elimle yıkıyorum en pratik yolu bu bence. Nasıl anlatayım bilemedim ama iki koltuk altından destekleyip koluma yatirir gibi ayaklar aşağı sallanır pozisyonda. Sampuanlayacagimda kucağımda ayakta ya da oturarak yıkıyorum.
Deryadila25 İlk 3 ay akşamları eşimle yıkadık şimdi 5 aylık küvetindeki fileye uzatıyorum yıkıyorum aşırı rahat oluyor kızım suyuda sevdigi için
-Alp- Minikkusuumm e-bebekten banyo seti almıştım. Küvet ve küvetin içinde durabilmesi için oturak gibi bir aparatı var. Çok memnunum hatta banyoya bayılıyor bebeğim
Mon-second-souffle Minikkusuumm babyjem banyo oturagi aldim hepsiburadadan 6. aydan beri ona oturtup yıkıyorum çok rahat oluyor
Deletedmom0099 Minikkusuumm ben bunda yıkıyorum kızımı https://www.hepsiburada.com/babyjem-onden-acilir-banyo-mama-oturagi-beyaz-p-HBV00000RRMAZ?magaza=BebeMango
Fabulas Dizime bez seriyorum köpükten kaymasın diye, bi elimle tutuyorum duşun altında pıt pıt 2 dk da yıkıyorum:)