KahramanAnne kizim 9.5 aylik bizde de burun akintisi ve oksuruk vard klima carpti sanirim arabada kisa sure açmıştık. Bir kac kasik nane-limon-kekik verdim, ayvali ihlamur cayi aldim dogadan ın marketten ondan bir kac kasik verdim, buhar mak. Calistirdik, cok sık emzirdim, başını yukselttik yatarken, kendim de ayvali ihlamur ictim, doktor umca vermisti ondan verdim sabah aksam. Baya bi toparladi cok sukur 3 gunde falan. Gecmis olsun insallah en kisa surede atlatirsiniz