Kbrnn3641 şimdiden kaşıkla vermeniz gerekiyor zaman geçtikçe daha çok anlıyorlar bırakması zor olur hep biberon ister. Ben süt kaşığı sipariş ettim onunla vericem 4,5 aylık oğlum. Zorlanacağız biliyorum çünkü biberonu görünce tanıyor ve sadece ondan içmek istiyor meme reddi 3 aydır yaşıyoruz. Çay kaşığı ile çok denedim ama 10 cc içebiliyor sonra içmek istemiyor aç kalıyor . Bence yol yakınken biberonu bırakın ve bol bol emzirin meme reddi yoksa