Didemkaya ben de iki gebelik yaşadım biri kalbi durdu biri dış gebelikti , testleri ihmal etmeyin yaptırın ,bir de rahim filmi çektirin yapısal bir eğim vs durum olabilir , tüplere vs her şeye bakılır ,Dr yonlendirir zaten , sağlıcakla bebisinle kavuşsun inşallah