Ewikshd Arkadaşlar merhaba benim oglum 9 ay 20 gunluk grip ne yaptıysam geçmedi arkasını yağladım sıcak tuttum ama burnu akıyor burnunun akmasını nasıl kesebilirim acaba önerisi olan var mı ??
2maviboncuk Ewikshd Geçmiş olsun öncelikle burnunun akması iyi derler içi temizleniyor sık sık temizleyin serüm fizyolejikle rahat etsin biz aferin şurup kullanmıştık iyi gelmişti