ezogelinn yo yaş aralığından değil de tekrar bebek düşünmekle düşünmemek arasındayım açıkçası. Sezaryen ağrıları koliklik alerji reflü falan hepsi üst üsteydi. Ha bide anneliğimi sorgulayan çok oldu kolikliğine alerjisine inanmayanlar oldu test yaptırmadık küçük diye ama sütümden geçmişti biliyorduk alerjili olduğunu doktor kontrolüyle.