Zeynep97 2kelimelik cümleler 2yaşından itibaren başlıyor sanırım. Bu süteçte kelimelerfe önemli ama bebeğin bir şeyleri anlaması beden dilini kullanabiliyor olmasıda önemli diye biliyorum ben. Yani bazı bebekler hafızaya kaydedip ilerleyen aylarda söyleyebiliyorlar kelimenin anlamını biliyorsa sıkıntı yok zatrn daha 16aylık. Ben kızımla yaptıklarımı söyleyeyim kelime sayısı baya var ve kendini güzel ifade edebiliyor. Öncelikle hayatında ekran asla yok. Bütün gün oyun, kitap, park, havuz yapıyoruz. Bol bol konuşuyorum her yaptıpım şeyi anlatıyorum. Onun isteklerini her zaman ilk sırada tutuyırum. Sizde özellikle hayatunda ekran varsa onu kesip bol bol konuşup oyunlar oynayabilirsiniz🌸 .