Kızlar 17 günlük olduk bebeğimde şunu fark ettim gözlerini ara sıra yukarı aşağı kaydırıp Şaş yapıyor sonra düzeltiyor netten baktık yeni doğanlar sinir sistemi tam gelişmediği için normal yazıyor ama korktum bir kaç seferden fazla yakaladım öyle olmasını sizler böyle birşey gördünüz mü bebeklerimizde