1203gb biz de 9 aylıkken bıraktık çünkü 2 saatte bir uyanıyordu ve neredeyse hep aynı saatlerde alışkanlığa dönen bir emme olmuştu. Bırakma konusunda malesef ben başarılı olamadım çünkü beni gördükçe mem diye daha şiddetli ağlıyordu eşim çok yardımcı oldu bu konuda daha sonra 13 aylıkken 6. Hastalığa yakalandı hiçbir şey yemediği için tekrar gece emme alışkanlığı başladı ve saat başı neredeyse uyanıyordu şuan 15 aylık annemlerdeyiz tatilde ve şimdi de annem geceleri destek oluyor. Biz de anne dışında birinde en azından ağlama süresi daha kısa oldu eğer yardımcı olabilecek biri varsa yardım isteyin bir de öyle deneyin derim.