Annesirintugceuzun AyazMerve Ne alarmı anlamadım? Benim telefonda bir alarm vermedi 👀 Uygulama da yüklü bende 👀
AyazMerve Annesirintugceuzun yaa ben kime sorsam oldu dedi aynı saatte , sadece Düzce’de olma olasılığı nedir acaba 😅virüs gibi ekrana sürekli bildirim geldi ve son ses alarm çaldı ve benim kullandığım alarm sesi değildi
Melis84 Az önce haberlerde de duyuruldu ama kimsenin net bilgisi yok.bende de çaldı çok sinir bozucu bir ses ile 😟
AyazMerve Nbg_26 telefon birden bire alarm verdi yüksek sesle ve kapatsam da olmadı , en son telefonu tamamen kapattım ödüm koptu , o yüZden buraya yazdım . İlk yazanlar da bizde olmadı deyince sildim yazdığımı 🤣
PortakalliKahve AyazMerve bende hayat eve sığar uygulaması yok ama iphone alarm verdi. Yüksek sesle 4 kez. Depremmi oluyor savaş mı çıktı dedim. İlk kez böyle bişeyle karşılaşıyorum çok şaşırdım
Balbocegimm Bende de oldu. Hiç karşılaşmadığım için şaşırdım ve kapata bassam da durmadı. Acil durum bildirimlerini komple kapattım. İnternetten baktım arada test olarak sinyal yollanıyormuş. Ama neye göre yollanıyor bulamadım.
NaimeYilmaz Ne alarmıydı o? Eşim sabah işten gelmişti ben de uyuyordum çaldığında telefonu kapadım direkt bakmadan. Saate bile bakmadım. Sabah kalkınca diyorum alarm da kurmadım nedir bu. Var mı ekran görüntüsü?