Hayalims ben de grip olmuştum çok fena. Biraz da bebeğime geçti. Hapşırdık birkaç kez sonra çok az da burnu aktı. Sesi değişti sesi kısıldı. Ama doktora götürmedim ben. Çünkü çok az rahatsızdı. Arada bir çarpık verdim. Ateşini kontrol ettim hep. Elma kabuğu ve çörek otunu kaynatıp içirdim. Arada bir ihlamur yaptım verdim. Burnunu sabah akşam serum fizyolojik sıkıp aspiratörle çektirdim. Burnu tıkadıysa rahatlasın diye. Bol bol emzirdim. İki üç günde iyileşti. Ben hala iyileşemedim.