glcncbn Doğduğundan itibaren kendi mememi reddeden bebeğim iki gündür zorda olsa memeyi tutuyor. Şu zamana kadar plastik uç denedim onu da istemedi sağarak ve gece bir defa mama vererek devam ettim. Sağmak gerçekten çok yıpratıcı. Şuan her iki göğüsümüde tek seferde 10 dakikadan fazla emebiliyor. Acaba sağıma devam etmelimiyim emzirme sıklığım ne olmalı. Lütfen beni bilgilendirin 🌸🍀
benaslindayohum glcncbn kalan süt varsa emdikten sonra onu sagip saklayabilirsin 3 saatte bir emzirmen iyi olur hatta yapabilirsen 2 saat bile olabilir
Senizinc glcncbn benm bebeğimde cok zor alışmıştı silikon uçla emiyordu zorla alıştırmıştm 2 3 saatte bi emzirirdim isağım yapmazdm acıktıgında ağlardı ozaman verirdm emzirmek büyük kolaylık 🥰
Alp16 2 3 saatte 1 emzirmelisiniz benimde bebeğim doğduğunda reddetti 26. Günde alıştırdım sağımı bırakıp meme mama şeklinde ilerledim
ayseasel1 20 günlük bebegim var ve emmiyor nasil başardınız ? Dr. Bi arkadaşım her iki göğüste 15 er dk kalıyorsa beslenmesi için yeterlidir demisti.
Senizinc ayseasel1 cok zor emzirme danışmanı bile gelmişti bize 🤦🏻♀️ Silikon uç dene gezerek dene herseyi dene yani 🤦🏻♀️
glcncbn ayseasel1 Ara ara denedim genelde tutmuyordu. Hep çığlık meme ağzında ağlama. Açken memeyi verdim zorladım. Şuan yine arada sinir olup bırakıyor ama önceden hiç ağzına bile almıyordu. İnşallah sizinde tutarda rahata erersiniz. Eltim ve yengem yeni doğum yaptı şop şop emziriyor insan gerçekten özeniyor ve üzülüyor.
Alp16 ayseasel1 eds sondası alın ben önce parmağıma bantladım çektirdim sonra göğsümde yaptırdım 26. Günde memeye döndürdüm bu sayede