AntiFilozof Bebeğim oturmak istiyor çok seviniyor oturttuğumda fakat korkuyorumda bu ay doktor gelmenize gerek yok dedi soramadımda siz nası yapıyorsunuz
Begooo AntiFilozof 4 aylıkken oturtmaya başladım mama sandalyesine koyuyordum 5 10 dakika çok seviyordu oturmayı doktorumuz oturtabilirsin demişti çok uzun olmamak şartıyla. Bir şey olmaz korkmayın daha güçleniyor kasları 6 aylıkken desteksiz oturmuştu bu yüzden
Cipiti AntiFilozof ben dört aylık kontrolünde sordum yavaş yavaş oturtabilirsiniz dedi destekli kucağımda beş dk falan oturtuyorum
gocebebirbayan AntiFilozof 5.5 aylık. Oturtuyorum. Kısa kısa ama. Mesela en fazla 15 dk ya da 20 dk. 6. ayda zamanı daha fazla uzatacağım. Böyle böyle alışacak 😊