Kızlar oğlum 10 aylık olmak üzere güzel kaliteli bi oto koltuğu aldık ama çocuk asla arabada seyahat etmekten hoşlanmıyor koltuğa koyuyorum araba çalıştığı anda başlıyor mızırdanmaya biraz eline bişeyler veriyorum önüne ipad açıyorum 3-5 dk oyalanıyor sonra başlıyor ağlamaya kucağıma alıyorum kucağımda da durmak istemiyor çocuk arabayı sevmiyor. Koltukla alakalı değil daha önce arkadaştan koltuk almıştık bi süre kullanmak için ondada aynısını yaptı. Kısacık mesafe bile bana işkence oluyor onu oyalıcam derken benim midem bulanıyor. Nasıl alıştırcam ben bu çocuğu oto koltuğuna arabaya ?