3 4 aylikken kizarmaya başladı toz alarjisi falan vardır dediler 7 aylik oldu hala hergun olmasa da 1 gun arayla kopkirmizi oluyo göz altı kapakları su toplamış gibi minik minik oluyo bazen bazende sadece kipkirmizi şimdi sabah uyandı 1 saat sonra yine aynı ikisi aynanda kasıyo oyaliyorum sürekli ama ilk fırsatta eli gözünde. ilk zamanlar doktora goturdum alerjik hassas bi bebek dedi ne yapıcam neye dikkat edicem bilmiyorum böyle gözleri kizarip kasinan bebekler var mı acaba varsa çözümü ne oldu ?