Canım anneler güzel anneler tecrübesi olan varsa derdime çare olsun. 58 günlük bebeğim balgamı var. Tükürüğünü yutmakta zorlanıyor. 38 günlükken korona geçirmişti sebebi her neyse oda olabilir. Napayım bu balgamı sökmek için uyurken Ağzından köpük geliyor sanıyorum ki yutmak istemediği için ağzından çıkmasına izin veriyor. Bu sabah küstü yeşil biseyler vardı kusmukta yeşil iltihap olur ya yarada onun gibi. Yada tabiri caizse çok afedersiniz yeşil sümük gibi. Kusmukta yine köpük vardı salya gibi . Falan filan beni bi aydınlatın lütfen..