Ezgibebek Bizde kalıcı olmadı canım. O ayın atağı ve uyku gerilemesi birlikte çok zor oluyor ama bitince de herşey eskisi gibi olmuştu. Hatta özellikle gündüz uykuları falan düzene girmişti. Bizimki uzun sürdü o dönem, ama bir daha da öyle ciddi bir atak ya da gerileme olmadı, diş haricinde 😒 inşallah anlatırsınız kolaylıkla