Hakanasafinannesi Selam akedeşlerr baby me kullanıyoruz çokta memnunum ama hem uzak hemde pahalıya kaçıyor baby turco nasıl sizce kullananlar yorum atsın 🤔🙏
Sedakyhn Hakanasafinannesi baby turco zeytinyağlı kullanıyoruz çok memnunum kızım 4 aylık çok şükür biR gün bi pişik Olmadı
fatosd36 Hakanasafinannesi ben aldım memnun kalmadım çiş yapınca çok koku veriyor dışarıya bi de bez çok şişiyor
Peromer Hakanasafinannesi bizde de pişik ve tahriş yaptı ve bezı kötü kokuyordu sevemedım. Çok çabuk şişip sızdırıyordu . Sleepy e nazaran daha naylonumsu . Biz deneyıp sleepy e gerı donduk
Nesrincente Ben cok memnunum baby turco dan molfix sleepy hep sızdırdı baby turco da bu sorunu yasamadım
myimmortal fatosd36 ya bende ayni sorunu yazcaktim.erkek bebegim acaba ondan dolayimi.cis yapinca hemen sisiyo cirkin duruyo.
Sadecezeynep Bende doğduğundan beri sleepy kullanıyorum natural , bio ,ekstra hepsini denedim memnun kaldım şimdi de külot bezini sipariş verdim bakalım deneyip görücez