Miraycicek 5 aylık kızım her sabah istisnasız gaz ve kaka yapacağım diye uğraşıp yapıp 5:30 da kalkıyor gerçekten uyku kalmadı bende . Gaz damlası da kullanıyoruz . Nasıl geçer bu durum ?
Irmak21 Miraycicek bizde gece 12 buçuk da kivranmaya başlıyoruz her seferinde aynı sabah 5 de kalkış sonra gaz ve kaka yoruldum
alisileedis Miraycicek Şaka gibi benimki de 2.5 aylık het sabah 5:30 da kaka için çığlık çığlığa uyanır yapamaz ben yaptırırım.
Gorkem_28 Miraycicek Bağırsak düzenleyici de kullanmanız gerekiyor ayrıca uyutmadan önce gazını çıkardığından emin olun
NUR32 Miskokulu2 aaa bizde de kızım 2 aylık her sabah 5-6 arası sancıyla uyanıyo ama yapamıyo.taa ki yapana kadar da uyumuo bu öglen yada aksama kadar sürebilir
NUR32 Miskokulu2 her yolu denedim ama nafile.eger kakasını yapar gazını cıkarırsa 10dk uyuo sonra yine uyanıyo.tum gun kucakta geciyor yatagına yatırınca aglıyo.hep kucakta durayım istiyor.gunduz uykusu hiç yok.napmak lazım bilmiyorum hiç
alisileedis Meva0407 Kulak çöpüne krem sürüp poposunun kenaralarına hafif hafif masaj yapın kendi yapar zaten.