Canim ben bilemedim bende ayni durumu yasadim onerim sana sadece geceleri mama yapıyorum ben yatacagim zaman 11&12 gibi o onla uyuyor doymadigi icin surekli meme istermis dedi doktorum gecede zaten cok kucuk sarilik olmasin diye iki sate bir kalkicaksin 2 de kalksan emzirsen ama emzirdigin zaman satte bir kalkcaksin bende cok zorlandim .. cok şükür suan iyiyiz 40 gunluguz bizimde gunduz memede hep illana orda uyucak . Geceleri o uyandiriyor beni artik agladiginda mama yapiyorum yiyor 3 gibi kalkiyor emziriyorum 5 de kalkiyor cok iyiyiz . Ama bazen 1de kalkıyor sabah 6 ediyoruz 🤭 esimde ilgilenmez bende uyansin diye bagirarak konusuyorum bebekle