giz mesele durumla ılgılı degıl mesela ben esımden ayrı olsam annemlerde kalıyor olsam yanı esım askerde olmasa gırer bı ıse calısırım annemde cocuga bakar mama parası da olur her parada olur yanı bıde sut sagma makınesı alırım tamam ıste bor evlat komay yetısmıyor ama boyle sacma sapan tavsıyeler verenlere uyuz oluyorum gercekten evet haklısın essek basıyız canım ben sadece bu cocugun aylık beslenmesını yapsın dıye doktora 400 tl verıyorum cocuk bu onemlı ✋🏻