Cihangiriinannesii Kolafatma 6 ay sonra gebe kaldım fakat doktorlar sıkıntı yaşamamak adına en erken 2 sene diyor
Hcy Kolafatma doktorumuz yaşım ileri olduğu için 6 ay sonra kalabilirsin demişti ama yaş gençse 2 yıl en uygunu.
KaranveAnnesi Kolafatma oğlum 1 yaşında ve 4 aylık hamileyim. Dr hiç tehlikeli vs demedi. Biz istedik olmasını ve oldu çok şükür. Ve 6 ay önce de safra kesesi ameliyatı oldum. Yine de bi risk görmedi dr.
Ncc Ben 8 ay sonra hamile kaldım. İki oğlumun arası 17 ay. Devlet hastanesindeki doktorlar neler neler dediler, gözümü korkuttular. Çok tehlikeli diye. Elhamdülillah hiç bir problemim olmadı
Tuba Kolafatma 10 ay sonra hamile kaldım. Almanya da doktorlar 1 sene sonra hamile kalınmasında sakınca yok diyorlar, türkiyedeki doktorlar ise 2 sene beklenmesini öneriyorlar☺️