Hızlı çekince tazyikli gelio oda boğazında kalio tabi ne kadar uzun emerse o kadar iyi on sütü emip asıl yağlı süte gecip iyice emmesi lazım ki güzel beslenip kilo alsın ilk 4 ay bir fiil kamburum çıkmıştı emzirmekten en keyif aldığı yerdi kokumla sıcacık beşiğe koyduğunm an cıngarı başardı :)