Poyrazegeannesi Oğlum 13 aylık suyu çok az içiyor bi sürü şry denedim su içilebilecek herşeyle içirdim ama yok olmuyor gün içinde su içsin yeterki diye arkasından suyla dolanıyorum ama suyu hep reddediyor böyle bir probleme karşılaşıp çözüm bulan var mı acaba 🤷♀️
egeninanns Poyrazegeannesi benimki de nefret ediyor sudan . Ama pet şişede veya cam bardakta verdim mi içiyor baya baya
Yarim_Kilo_Kiyma Poyrazegeannesi Değişik bardak ve şişe ike deneyin, Komposto ya ds meyve suyu olarak verin birde
Poyrazegeannesi Yarim_Kilo_Kiyma renkli suluklar değişik uçlu biberonlar su bardagı çaybardağı fincan pet şişe e bebekte satılan küçük yeşil uçlu pet şişedeki sular herşeyi denedim komposto yapmadım ama birde onu deneyeyim çişi de çok az☹️
Yarim_Kilo_Kiyma Poyrazegeannesi Ben kara üzüm suyunu kaynatıp bızt yapuo süzgeçten geçiriyorum ve kahvaltıda otururken aklına gelen her anda ikram ediyorum sevdi Allahtan içiyor. Sizede fikir olur belki Kayısı ve kuru üzüm olabilir ama
Poyrazegeannesi Yarim_Kilo_Kiyma çok teşekkür ederim onu da deneyecegim bu şekilde çpk zor oluyor havalar çok sıcak bol sıvı tüketmesi lazım ama çözüm bulamadım ayran içiriyorum hergün ama ondanda bıkacak diye korkuyorum