arkeologolcam Elifincibayram Ben 2.günü bile bulmadı çıkarmam el kaslarının gelişmesi kendini ve beni tanıması açısından takmadım sürekli tırnaklarını kestim kendinide çizmedi hiç
aylakmadam Ben 3 ay fln kullandim brbegm eldiveni sewiyordu yuzune surerek uyuyordu. Sonra bir gub cikardm yastik surdum yuzune uyurken oyle gecti.smdi 7 aylik gayet iyi kavrio bi problem yasamadim
Buglemmmm hazal01_01 2018 de açılmış bu post farkettnzmi merak ettm tam yorum yapacakken farkettm de 😂
arkeologolcam Buglemmmm Aaaaaa hiç farketmedim siz söyleyince fatkettim😂😂😂Kadının bebesi 2yaşını geçmiş benim ona birşeyler sormam lazımmış meğer😂😂
Buglemmmm arkeologolcam bende şaşırdım siz gibi yorum yapanlar çok olmuşta 😂😂bizim bebelerdn büyük olmuştur bebegi
Adeviyee Caspiumare benim de doktorum aynısını dedi ben de yüzünü çiziyor dedim kesin tırnaklarını çizse de bir şey olmaz çabuk iyileşir dedi çok da çizdi hemen iyileşiyordu
1234___ Benim bebeğim 6 aylık hala ara ara takıyorum alerjisi olduğu için tırnakların kestiğim halde yüzünü kafasını kan içinde bırakıyor maalesef
Mathildamom Elifincibayram biz 1hafta taktık onda da sürekli kendi çıkardı. Sonra tırnaklarını kesip takmadık. El gelişimi için takmamak gerekiyormuş