Bebegim 5.aydan gun almaya basladigi andan itibaren birdenbire mama reddi yasamaya basladi. Sutum asiri yetersiz oldugundan dolayi mama takviyesi kullaniyrdm. Birdenbire mama reddi yasamamiz ve sutumun yetersiz olusu beni asiri bunaltti… Ne yapmam gerekiyo bilmiyorum…Bu aydan sonra mamayi degistirmelimiyim yoksa herkesin yasadigi kisa sureli bir surec mi bu anlayamyrm ilk bebegim ve endiseliyim yardimci olabilen varsa yazabilir mi?