Benim kızımda da oldu bu hastaneye gittim anında test yapıldı enfeksiyon varmış kanında. Düşünün bu değer en fazla 5 olması gerekirken bizimki 46 olmuş.1 hafta yoğun bakımda yattık çok şükür iyileşip çıktık. Bence hemen doktora gidin böyle bir durum yoksa bile size doğru olanı doktor söyler. Bazı arkadaşlar doktora gitme deyip tavsiyeler vermiş ne akla hizmet bunu söylüyorlar anlamıyorum. Çocuklar için hiç birşeyi basite almamak gerek.