Ben delircem artik kizim 5,5 aylik uykulari berbat. Dogdugundan beri hep zor uykuya dalar bi zaman cok iyiydi geceleri de paso uyurdu son 10 gundur falan iyice suyu cikti aksam 9- 10 gbi uyumak istio uyutuorum snra gece kipir kipir durnadan uyanio. Normalde ilk uyuttugum saat ayagimda sallar snra yatagina alirdim uyurdu simdi ayagimda bile 10 kere uyanio ayaklarimin alti nasir kapladi cok sinirleniorum artik yaa erkenmi yatiorum daha mi gec yatirayim napayim fikir verin nolur