Kalp26 Oglum 18 aylık akülü arabalari cok seviyor baya mutlu oluyor hangısını tercih ettınız sebebi neydi? Birde bu akülü arabalar kaç yaşa kadar kullanılıyor bilgi verir misiniz
Cansudurmaz Kalp26 pilsan marka aldık en çok satanlardan olduğu için. Kızım 18 aylık üç aydır falan kullanıyoruz baya eğleniyor. 12 v olandan tercih ettik
Cansudurmaz Kalp26 https://www.hepsiburada.com/pilsan-fortune-12v-uzaktan-kumandali-akulu-araba-p-AILEBBJ611965?magaza=u%C4%9Furb%C3%B6ce%C4%9Ficocuk Hepsiburadadan almıştık sorunsuz geldi. Linkteki arabayı aldık
Cansudurmaz Kalp26 12 volt olanın kullanım süresi daha uzundur 9 volt olanın daha kısadır çok çabuk biter şarjı