NaimeYilmaz ben de biz nasıl olmadık şaşırıyorum inanın. Önce ailem, sonra eşim oldu. 1 ay arayla iki kere covid dönemi yaşandı yani evimizde. İlginç bir şekilde o kadar temasa rağmen kızımda hiçbir belirti olmadı, ben de belki 5 kere test yaptırdım hep negatif çıktı.
İnşallah olmayız da. Yeni varyantların ağır olduğu söyleniyor ama bu bayram sonrası vakaların da artacağı konuşuluyor.
Günlerdir Eminönü, Üsküdar, Taksim gibi semtlerde insanlar karınca sürüsü gibi dolaşıyor, üstelik maskesiz. Çok çabuk saldık kendimizi yine. Allah hayır etsin.😥