Şimdi hemen millet sütü olsun diye neler yapıyor nankörsuncüler gelmeden… benim hamilelikten önce süt hormonu yüksekliği vardi ilaç kullanıyordum geçiyordu bırakınca yine oluyordu. Dha sonra hamile kaldım suan 7 aylık bir kızım var doğduğundan beri hiç emmedi hep sağarak verdim süt. Defalarca mastit oldum aşırı ağrılarım oldu.her seferinde antibiyotik iğne hap kullandım en son doktor mastitin ilerlemiş büyük ihtimal ameliyat demisti ilaçları kullandıktan sonra gel dedi gidemedim. Daha sonra tekrar oldum başka bir hastanede yine antibiyotik verildi. Şimdi kizim sütü eskisi kadar severek içmiyor. Ve cok hiparaktif bir kızım var masallah. Artık süt sağmaya zaman bulamiyorum gibi birşey ve saglik acısından sürekl kafamı kurcalıyor. Doktora gidip bu süt kesici ilaç kullanan var mı acaba