haticenurela Normal Doğum yaptım bugün tam bir hafta oldu dikiş yerlerim çok acımaya başladı üzerine oturmakta zorlanıyorum batikonla pansuman yaparken bile çok acıyor dikişler de hala duruyor ne zaman iyileşir acaba ne yapabilirim ?
Mervekklkdmn haticenurela temiz tutun her tuvalet sonrası batikonla temizleyin yaklaşık 30 gun sürdü tamamen iyileşmesi malesef yapacak bir şey yok geçmiş olsun
Hiranur2010 haticenurela Ay evet bende bilirim o acıyı dikisin bide fazlalığına göre değişiyor ama 20 güne tamamen geçer
_caglabebek haticenurela benimde cok agrili gecmisti 1 ay surdu ama madacasol krem alabilirsin o iyi gelmisti bana dustan cikinca mutlaka kurut iyice islak kalmasin
haticenurela Mervekklkdmn teşekkür ederim evet temizlemeyen calisiyorum gün için de iki kez duş alıyorum
haticenurela Hiranur2010 3 4 tane var demişti ebe bana ama bi yeri var baya acıyor acaba diyorum bisey mi oldu falan diye endişeleniyorum
luckymom77 haticenurela canm duş almak iyi degil , doktor cok ıslatma kuru kalması önemli dikişlerin kuruması için dedi
Begooo haticenurela o bir yeri var çok acıyor dediğiniz yer tam gergin noktadaki dikiştir. Temizlemeye devam edin her tuvalet sonrası bir de kuru tutmaya özen gösterin daha çok erken 30 günde düşmüştü dikişlerim ama acısı o kadar sürmüyor merak etmeyin
RabiaK Merhaba o acıyı çok iyi bilirim 20 günden sonra acısı geçiyor. Her lavabodan sonra pansuman yapın bide madecassol sürebilirsiniz oradaki gerginliği acı hissini alıyor ben öyle biraz daha rahat etmiştim.